• EMLÉKEZTETŐ: A társasházi költségosztás elvégeztetése továbbra is a társasházak/lakószövetkezetek feladata

    Annak érdekében, hogy ne ismétlődhessen meg az elszámolás körüli vita, a DVG Zrt. részletes tájékoztatót küldött a közös képviselőknek/lakásszövetkezeti vezetőknek. Mindeddig csak töredékük küldte vissza azokat az adatokat amelyeket cégünk kért tőlük.   Ismét felhívjuk a figyelmet arra, hogy pontos és időben megadott adatok hiányában a költségosztás elkészítése nem lehetséges, azokban a társasházakban akik ezt nem biztosítják ott a DVG Zrt. csak légköbméter arányban tud elszámolást készíteni.  

  • Lezárult az Adatvédelmi Hatóság vizsgálata a DVG Zrt. adatkezeléséről

    Magánszemélyek kezdeményezésére indított adatvédelmi hatósági ügyben vizsgálatot tavaly júliusban a Nemzeti Adatvédelmi- és Információszabadság Hatóság (NAIH). A vizsgálat során arra a kérdésre kereste a választ a hatóság, hogy a DVG Zrt. jogszerűen gyűjtötte és kezeli-e a távhőszolgáltatás átvételekor és az azóta eltelt két évben a fogyasztók személyes adatait.   Az előzményekről annyit, hogy a szolgáltató váltáskor az akkori szolgáltató (DVCSH Kft.) jogellenes módon nem adta át a fogyasztói adatokat a DVG Zrt.-nek, ezért az széles körű adatgyűjtéssel volt kénytelen újraépíteni a DVCSH-nál egyébként fellelhető fogyasztói adatbázist. Tájékoztatásul alább a vizsgálat legfontosabb megállapításai:   Azt a megoldást, hogy a Kérelmezett adatbekérő lapok útján gyűjtötte a fogyasztói személyes adatokat, a Hatóság elfogadhatónak…

  • Aki teheti, váltson PDF számlára!

    Nem csak áttekinthetőbb, környezetbarát is a DVG Zrt. megoldása!     Két éve vette át a DVG Zrt. a távhőszolgáltatást Dunaújvárosban, azóta pedig a cég nem csak azon dolgozik, hogy jobb legyen a fűtés és kevesebb a műszaki hiba, hanem azon, hogy az ügyfélszolgálati munka is jobb legyen és a fogyasztóknak minél egyszerűbb legyen a dolguk. Ehhez modern, XXI. századi megoldásokat biztosítanak megfelelő, méltó környezetben. Ennek jegyében jelentős beruházást követően teljesen megújult az ügyfélszolgálati iroda, ahol a korábbinál sokkal igényesebb körülmények között intézhetik ügyeiket az ügyfelek. Július 10-től tehát újra a megszokott helyen, az egykori IBUSZ/Tourinform irodában nyit ki a DVG Zrt. megújult ügyfélszolgálata.   Szintén jelentős könnyebbséget jelent a…