-
Hibaelhárítás – DVG vagy DVCSH?
A hűvösebb idő beköszöntével a DVG Zrt. elkezdte a fűtés bekapcsolását azokban a társasházakban, ahol a közös képviselők ezt kérték. Ilyenkor óhatatlanul is előjönnek a hibák, itt pedig ismét akadhatnak félreérthető helyzetek. A DVG Zrt. mint szolgáltató ugyanis csak az erőművek és a társasházi hőközpontok közötti csövek és eszközök karbantartását végzi. A társasházi hőközpontok és a lakások közötti csövek és a radiátorok azonban már társasházak és az egyes lakások tulajdona. Ezek karbantartására minden társasház szerződéssel rendelkezik. Arról, hogy melyik ház kivel van szerződésben a közös képviselő tud tájékoztatást adni. Sok társasházban a DVCSH Kft. végzi ezt a munkát, fontos azonban, hogy ez független a távhőszolgáltatástól, és ezért a…
-
Szeptember 16-tól nem üzemel a Szabadstrand
Csütörtöktől nem üzemel a Szabadstrand a Szalki-szigeten! 2021-ben június 15-től szeptember 15-ig várta a látogatókat az ingyenesen működő Szabadstrand. A tervek szerinti mindennapos nyitvatartást az áradó nagy Duna okozta szennyeződés miatt nem tudtuk tartani, kénytelenek voltunk egy pár napra lezárni a strandot, azonban a víztisztaság helyreállása után újra megnyitottunk. Büszkék vagyunk arra, hogy a 2020. évi vízminták eredménye alapján megkaptuk a *kiváló vízminőség* minősítést. Vizünk idén nem volt zavaros, természetes férőhelyhez képest kifejezetten tiszta! A DVG Zrt. üzemeltetésében működő fürdőhelyen napi 12 órás takarítószolgálat, új vizesblokkok és nyitvatartási időben vízimentő szolgálat várta strandolni vágyókat. A vízimentők életmentő közbelépésére nem volt szükség, a strand szabályzatát a fürdőzők betartották.…
-
Fórum a közös képviselőknek
A múlt hét végén fórumot tartottunk a közös képviselőknek a távhőszolgáltatásról. Július 1-től a DVG Zrt. a távhőszolgáltató Dunaújvárosban, ez pedig rengeteg kérdést vetett fel a fogyasztókban. A DVG Zrt. vezetése ezekre adott választ a társasházi közös képviselőknek. A másfél órás fórum konstruktív hangulatban telt, látható volt, hogy a DVCSH Kft. ténykedése miatt erős ellenérzések alakultak ki a céggel szemben. A hozzáállásuk most is ugyan az, saját korábbi fogyasztóik dolgát nehezítik meg a fenyegető fellépésükkel. A fórum során sikerült minden kérdést tisztázni, így a fogyasztók a DVG Zrt. ügyfélszolgálata mellett a közös képviselőjüktől is kérhetnek tájékoztatást.
-
Szeptember 15-től igényelhetik a távfűtést a DVG Zrt.-től!
Szeptember 15-től igényelhetik a távfűtést a DVG Zrt.-től! Szeptember 15-től van lehetősége a fogyasztóknak kérni a távfűtés bekapcsolását. Ha a lakók több, mint fele azt kéri, akkor a közös képviselő köteles bekapcsoltatni a fűtést. A távfűtés bekapcsolását már a DVG Zrt. végzi el. A bejelentési igényeket a tavho.muszaki@teszt1.dvgzrt.hu oldalon várja a cég.
-
Megkezdtük a társasházi hőközpontok átvételét is
A városi hőközpontok augusztusi átvétele után a DVG Zrt. megkezdte a társasházi hőközpontok átvételét is. Ezekből több, mint 700 van városszerte. Munkatársaink minden hőközpontban leolvassák a melegvíz órák mérőállását, leltárt készítenek a bent a lévő eszközökről, majd ezeket az adatokat digitalizálják. Minden hőközpont bejáratát egyedi zárral zárnak le és elhelyeznek rajta egy tájékoztató telefonszámot, amit hiba esetén kell értesíteni. Az elmúlt időszakban több olyan hívást is kaptak a kollégák, amelyet csak próbából, kíváncsiságból indítottak a lakók. Ezek a hívások megterhelik a rendszert és elvonják a figyelmet a valóban „éles” hívásoktól, ezért mindenkit arra kérünk, hogy tényleg csak szükség esetén telefonáljon.
-
Fejlődik a DVG Zrt. gépparkja!
A várost sújtó költségvetési elvonások ellenére is fejlődik a DVG Zrt. gépparkja! A városüzemeltetési feladatok nagy részét a DVG Zrt. látja el. Ők végzik többek között a közparkok fenntartását, kezelését, a véderdő és a belterületi fásítások fenntartását, kezelését, közterületek tisztán tartását, sok esetben pedig a lakó- és középületek felújítását, karbantartását is. Mindezen munkák ellátásához nélkülözhetetlen a jelentős eszköz- és géppark.