Aki teheti, váltson PDF számlára!
Nem csak áttekinthetőbb, környezetbarát is a DVG Zrt. megoldása!
Két éve vette át a DVG Zrt. a távhőszolgáltatást Dunaújvárosban, azóta pedig a cég nem csak azon dolgozik, hogy jobb legyen a fűtés és kevesebb a műszaki hiba, hanem azon, hogy az ügyfélszolgálati munka is jobb legyen és a fogyasztóknak minél egyszerűbb legyen a dolguk. Ehhez modern, XXI. századi megoldásokat biztosítanak megfelelő, méltó környezetben. Ennek jegyében jelentős beruházást követően teljesen megújult az ügyfélszolgálati iroda, ahol a korábbinál sokkal igényesebb körülmények között intézhetik ügyeiket az ügyfelek. Július 10-től tehát újra a megszokott helyen, az egykori IBUSZ/Tourinform irodában nyit ki a DVG Zrt. megújult ügyfélszolgálata.
Szintén jelentős könnyebbséget jelent a fogyasztóknak, hogy a távhőszolgáltatás számlázásánál elérhető lett a PDF formátumú számla is. Amennyiben a fogyasztó ilyen számlát igényel, egyszerűsödik a pénzügyi kiegyenlítés is, mivel a számla mellé küldött link segítségével, bankkártyával is rendezhető a fizetendő összeg.
A PDF formátumú számla igénylést több módon is lehet jelezni:
• személyesen, az ügyfélszolgálati irodában (Dunaújváros, Vasmű út 10/A)
• e-mailben, a tavho.ugyfelszolgalat@teszt1.dvgzrt.hu küldött levélben. Ebben az esetben meg kell adni a fogyasztási helyre vonatkozó adatokat (fogyasztó neve, fogyasztási hely címe, és a felhasználó azonosító száma), valamint az e-mail címet.
A PDF számla nem csak azért praktikus, mert bármikor könnyen visszakereshető elektronikusan, hanem azért is, mert biztosan nem csúszik hiba a kézbesítésbe. Mindemellett fontos szempont a környezetvédelem is, PDF számla esetén nem terheljük felesleges papírfelhasználással és nyomdai munkával a környezetünket.