Hátralékkezelés

Díjtartozók figyelmébe


Ügyfeleink a távhőszolgáltatás ellenértékét a számlán feltüntetett határidőig kötelesek kiegyenlíteni.

A számlán feltüntetett fizetési határidő lejártát követően fizetési emlékeztető kerül kiküldésre. Amennyiben a felhasználó, illetve a díjfizető (a továbbiakban: ügyfél) díjfizetési kötelezettségének a fizetési emlékeztető ellenére sem tesz eleget, társaságunk fizetési felszólító kiküldésével hívja fel a figyelmet a hátralék rendezésére, melyben a jogkövetkezmények rögzítése mellett felszólítjuk az ügyfelet, hogy a tartozást a fizetési felszólító keltétől számított 5 napon belül rendezze.

Ebben az esetben már a díjfizetők mellett a felhasználási hely alapjául szolgáló ingatlan tulajdonosok is tájékoztatást kapnak a tartozásról.

Ha a felszólítás eredménytelen, fizetési meghagyás kibocsátását, majd annak jogerőre emelkedését követően, végrehajtási eljárás megindítását kezdeményezzük.

Felhívjuk fogyasztóink figyelmét, hogy társaságunk jogosult a követelések érvényesítésével kapcsolatban felmerülő költségeket, eljárási díjat, illetéket és a felszólítás költségeit a hátralékos ügyfelekkel szemben érvényesíteni, ami jelentősen megnöveli a tartozást.

Ennek részleteiről bővebben az aktuális DVG Zrt. Árképzési szabályzatának 1. mellékletében olvashatnak: DVG Zrt. Árképzési szabályzata

A késedelmes fizetés jogkövetkezményeként a szolgáltatás felfüggesztésére is sor kerülhet.

A felfüggesztés megakadályozása szintén jogkövetkezményekkel (bírósági eljárással) és további költségekkel jár, ezért javasoljuk, hogy a hátralékos ügyfél a szolgáltatás átmeneti felfüggesztését tegye lehetővé, biztosítsa a lakásba való bejutást.

A nehéz helyzetbe került ügyfelek számára társaságunk a tartozásra vonatkozó írásos részletfizetési megállapodás megkötésével igyekszik segítséget nyújtani a hátralék rendezésében. Javasoljuk, hogy fizetési nehézségek esetén mielőbb keressék fel ügyfélszolgálati irodánkat a probléma közös megoldása céljából!

Cím: 2400 Dunaújváros, Kenyérgyári út 1.
Levelezési cím: H-2401 Dunaújváros Pf.: 136
Telefon: 06-25/551-401, 06-25/551-402, 06-25/551-404
Fax: 06-25/551-409
E-mail: dvgzrt@dvgzrt.hu

Ügyfélszolgálat:
Cím: 2400 Dunaújváros, Vasmű út 10/A
H-SZ: 08:00-16:00, CS: 08:00-20:00 P: Zárva
Telefon: 06/25-551-447
E-mail: 
tavho.ugyfelszolgalat@dvgzrt.hu

© 2024. Dunaújvárosi Vagyonkezelő Zrt.