Cégünkről

A DVG Dunaújvárosi Vagyonkezelő Zrt. száz százalékban

Dunaújváros Megyei Jogú Város tulajdona.

 

Részvénytársaságunk 1992. január 1-jén a Dunaújvárosi Ingatlankezelő és Városgazdálkodási Vállalat átalakulásával, tőkeemelés útján, zártkörű alapítással jött létre, az önkormányzat ingatlanvagyonával összefüggő feladatok ellátására. 2000. február 1-től a társaság neve DVG Dunaújvárosi Vagyonkezelő Rt., majd 2006. január 10-től DVG Dunaújvárosi Vagyonkezelő Zrt. lett.

A társaság éves és eseti szerződések, valamint tulajdonosi döntések alapján látja el – elsődlegesen a városüzemeltetéshez, az ingatlanvagyon kezeléséhez kapcsolódó – tevékenységét. Kiemelt célkitűzésünk a gazdálkodásunk stabilitását tovább növelő piaci jelenlét erősítése az általunk ellátott összes szakterületen. Minden esetben szem előtt tartjuk, hogy megbízóink, ügyfeleink hosszútávon is elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal. Nem ismerünk teljesíthetetlen megrendelői igényt, megoldhatatlan problémát. Munkatársaink képzett, tapasztalt szakemberek, továbbképzésükre, tudásuk fejlesztésére, korszerűsítésére nagy hangsúlyt fektetünk.

Cégünk alapvető feladatai:

 

• Építőipari és műszaki szolgáltatások
• Hó- és síkosságmentesítés
• Uszoda üzemeltetés és karbantartás
• Aquantis élményfürdő üzemeltetés és karbantartás
• Üdülési és kikapcsolodási lehetőségek
• Postai szolgáltatások
• Ingatlanokhoz és bérlői jogviszonyhoz tartozó feladatok

Cégünk önálló feladatai:

 

• Társasházi közös képviselet
• Telephely, ingatlan őrzés-védelem, biztonságtechnika, portaszolgálat
• Rendezvényszervezés

A vagyonkezelés egykori átalakításakor egyértelmű célokat fogalmazott meg az önkormányzat: a helyi közösségi tulajdon védelméhez, működtetéséhez, gyarapításához megfelelő szervezet álljon fel.

Jelenkori stratégiánknak továbbra is alapköve az alapítói gondolatkör, aminek szellemében, a harmadik évezred követelményeit szem előtt tartva, magas szintű, összehangolt szakmai munkával törekszünk a folyamatos fejlesztésre, a takarékos és eredményes gazdálkodásra. A DVG Zrt. munkatársai azon fáradoznak, hogy egy élhetőbb, dinamikusan fejlődő város működéséhez, előrehaladásához, modernizációjához járuljanak hozzá.

Arra törekszünk, hogy a ránk bízott vagyon működtetésével, fejlesztésével, korszerűsítésével a dunaújvárosiakat szolgáljuk.

Általános közzétételi lista

I. Szervezeti, személyzeti adatok
 AdatFrissítésMegőrzés 
1.A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségeiA változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendőDVG Zrt., székhely: 2400 Dunaújváros, Kenyérgyári út 1., levelezési cím: 2401 Dunaújváros, Pf. 136., tel: +36-25-551-401, email: dvgzrt@teszt1.dvgzrt.hu, web: https://dvgzrt.hu/, ügyfélszolgálat: 2400 Dunaújváros, Vasmű út 10/a,
2.A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladataiA változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendő

Szervezeti felépítés

Melléktábla 1.

Melléktábla 2.

Melléktábla 3.

Melléktábla 4.

3.A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)A változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendőElérhetőségek
4.A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rendA változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendőDunaújváros, Vasmű út 10/a (volt Tourinform iroda), ügyfélfogadási rend: Hétfő-szerda: 8-17 óra, csütörtök: 8-20 óra, péntek: 8-17 óra, szombat-vasárnap: zárva, tavho.titkarsag@teszt1.dvgzrt.hu
5.Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetőségeA változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendőnem releváns
6.A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adataiA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
7.A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértékeA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
8.A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjaiA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
9.A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélyeA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
10.A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neveA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
11.A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adataiA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásával

Vezető tisztségviselők és Felügyelőbizottsági tagok 2022.május 31-ig

Vezető tisztségviselők és Felügyelőbizottsági tagok 2022.június 1-től

Dunaújváros MJV hivatalos honlapja

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
 AdatFrissítésMegőrzés 
1.A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövegeA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásával

Jogszabályok

Adatvédelmi szabályzat

1. sz. Melléklet

2. sz. Melléklet

3. sz. Melléklet

4. sz. Melléklet

5. sz. Melléklet

6. sz. Melléklet

7. sz. Melléklet

8. sz. Melléklet

Melléktábla 1.

Melléktábla 2.

Melléktábla 3.

2.Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelvenA változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendőnem releváns
3.A helyi önkormányzat önként vállalt feladataiNegyedéventeAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
4.Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekrőlA változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendőFogyasztóvédelmi tájékoztató
5.A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezményekA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásával 
6.A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségeiA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalSzabályzata közérdekű- és közérdekből nyilvános adat megismerése iránti igények elbírálásának rendjéről a DVG Dunaújvárosi Vagyonkezelő Zrt.-nél

 
7.A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértékeNegyedéventeAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
8.A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozzaA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
9.A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjátólTörvény eltérő rendelkezése hiányában a benyújtás időpontját követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
10.A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közleményekFolyamatosanLegalább 1 évig 
11.A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásukFolyamatosanAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
12.A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításaiA vizsgálatról szólóAz előző állapot 1 évig archívumban tartásával 
jelentés
megismerését
követően
haladéktalanul
13.A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az információs jogokkal foglalkozó személy neveNegyedéventeAz előző állapot törlendő 
14.A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásukNegyedéventeAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
15.A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adataiNegyedéventeAz előző állapot 1 évig archívumban tartásával
16.Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő félNegyedéventeAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
17.A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételekA változásokat követően azonnalAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
18.A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi listaA változásokat követően azonnalAz előző állapot törlendő

157/2005. (VIII. 15.) Korm. rendelet 4. melléklet szerint

19.A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével, valamint a közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő,A változásokat követő 15 napon belülAz előző állapot 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
 a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítható közadat típusokról való tájékoztatás, a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével
20.A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változataA változásokat követő 15 napon belülAz előző állapot törlendőnem releváns
21.A 19. sor szerinti közadatok és kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke, a díjszámítás alapját képező tényezőkkel együttesenA változásokat követő 15 napon belülAz előző állapot törlendőnem releváns
22.A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatásA változásokat követő 15 napon belülAz előző állapot törlendőnem releváns
23.A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelöléseA változásokat követő 15 napon belülAz előző állapot törlendőnem releváns
24.A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerintA változásokat követő 15 napon belülAz előző állapot törlendőnem releváns
 a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege
25.A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum (vagy az annak elérhetőségére mutató hivatkozás), amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részéreA változásokat követő 15 napon belülAz előző állapot törlendőnem releváns
III. Gazdálkodási adatok
 AdatFrissítésMegőrzés 
1A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolójaA változásokat követően azonnalA közzétételt követő 10 évig

2010. évi éves beszámoló

2011. évi éves beszámoló

2012. évi éves beszámoló

2013. évi éves beszámoló

2014. évi éves beszámoló

2015. évi éves beszámoló

2015. évi éves beszámoló kiegészítés

2016. évi éves beszámoló

2016. évi éves beszámoló kiegészítés

2017. évi éves beszámoló

2017. évi éves beszámoló kiegészítés

2018. évi éves beszámoló

2018. évi éves beszámoló kiegészítés

2019. évi éves beszámoló

2020. évi éves beszámoló

2021. évi éves beszámoló

2022. évi éves beszámoló

2023. évi éves beszámoló

2.A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítveNegyedéventeA külön jogszabályban meghatározott ideig, de legalább 1 évig archívumban tartásával 
3A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemondA döntés meghozatalát követő hatvanadik napigA közzétételt követő 5 évignem releváns
4Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a védelmi és biztonsági célú beszerzések adatai és a minősített adatok, továbbá a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény 9. § (1) bekezdés b) pontja szerinti beszerzések és az azok eredményeként kötött szerződések adatai kivételévelA döntés meghozatalát követő hatvanadik napigA közzétételt követő 5 évig

2014. közbeszerzési terv

2014. közbeszerzési terv 1. sz. módosítás

2015. közbeszerzési terv

2015. közbeszerzési terv 1. sz. módosítás

2016. közbeszerzési terv

2017. közbeszerzési terv

2018. közbeszerzési terv

2019. közbeszerzési terv

2020. közbeszerzési terv

2021. közbeszerzési terv

2022. közbeszerzési terv

 A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött – általános forgalmi adó nélkül számított – ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő – egy évnél hosszabb időtartamra kötött – szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani 
5.A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)NegyedéventeA külön jogszabályban meghatározott ideig, de legalább 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
6A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetésekNegyedéventeA külön jogszabályban meghatározott ideig, de legalább 1 évig archívumban tartásávalnem releváns
7.Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződésekNegyedéventeLegalább 1 évig archívumbantartásávalnem releváns
8.Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)NegyedéventeLegalább 1 évig archívumbantartásávalnem releváns

Cím: 2400 Dunaújváros, Kenyérgyári út 1.
Levelezési cím: H-2401 Dunaújváros Pf.: 136
Telefon: 06-25/551-401, 06-25/551-402, 06-25/551-404
Fax: 06-25/551-409
E-mail: dvgzrt@dvgzrt.hu

Ügyfélszolgálat:
Cím: 2400 Dunaújváros, Vasmű út 10/A
H-SZ: 08:00-16:00, CS: 08:00-20:00 P: Zárva
Telefon: 06/25-551-447
E-mail: 
tavho.ugyfelszolgalat@dvgzrt.hu

© 2024. Dunaújvárosi Vagyonkezelő Zrt.